خیلی خوبه...
من هیچ وقت نمیتونم اینقدر راحت باشم...
واکنشم سکوته سکوته ...
زبونم لال میشه دیگه م نمیتونم حرف بزنم...
مگر در شرایط خاص که حس امنیت کنم...
حس امنیت ...
تو داری بیش از حد هم گاهی وقتا آدمو اذیت میکنه. ..
اخلاق من همینه کاریشم نمیشه کرد...
کم خوابی.......ما را در سایت کم خوابی.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 198