مهم نیست الان چ حسی داری...
ممهم اینه اون لحظه درست ترین تصمیم رو گرفتی...
تصمیمت درست و عقلانی بود صبرا...
احساس رو بزار کنار...
بهش فکر نکن ...
یادته چقدر بالا و پایین کردی ..
یادته چقدر انرژی گذاشتی. ..
یادته چقدر مشورت گرفتی...
پس تصمیمت درست بود...
خودتو سرزنش نکن...
امیدوارم امیدوارم بهترین ها واسم رقم بخوره:)
کم خوابی.......ما را در سایت کم خوابی.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 172